Hallo,
Ik kan geen facturen versturen via de site.
Is men bezig om dit te verhelpen?
Bedankt
Ronny
BLZ Shop
Hello,
I cannot send invoices through the site.
Are they working to fix this?
Thank you
Ronny
BLZ Shop
- LastDodo Team
- 6,271 messages
- July 02, 2020 19:48
Ja, daar wordt aan gewerkt. Sorry voor het ongemak.
Yes, that is being worked on. Sorry for the inconvenience.
OK Bedankt geen probleem!
OK Thanks, no problem!
beste mensen,
Is er al enige oplossing in zicht op het factuur verzenden probleem?
De bevestiging mails van binnenkomende orders zijn dan wel zojuist ontvangen maar verder kunnen we nog niets met bestellingen.
Ook de functie 'combineren van orders' werkt nog niet.
En verder zijn we natuurlijk ook erg blij met deze doorstart, en roepen heel hard Hoera!
Dear people,
Is there any solution in sight to the invoice sending problem?
The confirmation e-mails of incoming orders have just been received, but we cannot do anything else with orders.
Also the function 'combine orders' does not work yet.
And of course we are also very happy with this restart, and we shout very loudly Hooray!
PS, Factureren en orders combineren werkt alweer en hartelijk dank voor deze snelle oplossing! Nogmaals Hoera!
PS, Combining invoicing and orders works again and thank you for this quick solution! Hurray again!
- Catalogue manager
- 5,351 messages
- July 03, 2020 08:09
Bij mij lukt het versturen van de factuur wel, althans het systeem geeft de melding dat het verstuurd is. Echter ontvang ik (nog) geen bevestigingsmail van LastDodo.
Het downloaden en/of printen lukt niet, ik krijg de melding:
De pagina verwijst niet op een juiste manier door
Firefox heeft vastgesteld dat de server de aanvraag voor dit adres doorverwijst op een manier die nooit zal eindigen.
Dit probleem kan soms worden veroorzaakt door het uitschakelen of weigeren van cookies.
I am successful in sending the invoice, at least the system indicates that it has been sent. However, I do not receive a confirmation email from LastDodo (yet).
Downloading and / or printing does not work, I get the message:
The page is not redirecting properly
Firefox has determined that the server is redirecting the request for this address in a way that will never end.
This problem can sometimes be caused by disabling or rejecting cookies.
goedemorgen
het systeen zegt dat de factuur verstuurd is maar ik krijg geen kopie en de koper geen factuur ook niet na nog een keer factuur versturen
MVG Valverde
good morning
the system says that the invoice has been sent but I do not receive a copy and the buyer does not receive an invoice even after sending the invoice again
MVG Valverde
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- July 04, 2020 10:46
Probleem is gemeld.
Problem has been reported.
dank u wel
thank you
Helaas komen verzonden facturen niet aan terwijl deze wel zijn verzonden. En ook het kopiebericht komt er niet.
De vraag is nu, worden de eerder verstuurde berichten later nog afgeleverd?
Unfortunately sent invoices do not arrive even though they have been sent. And the copy message is also not there.
The question now is, will the previously sent messages be delivered later?
Facturen versturen gaat wel en die komen ook aan maar facturen updaten werkt nog niet - Bedoel van gefactureerd naar betaald en van betaald naar verzonden.
Sending invoices is possible and they arrive but updating invoices does not work yet - Mean from invoiced to paid and from paid to sent.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- July 05, 2020 13:57
Als het goed is werkt het mailen van facturen ook weer...
If all goes well, emailing invoices will work again ...
Mailen geen probleem alleen status wijzigen werkt nog niet
Mailing is no problem, just changing status does not work yet
Een nieuwe factuur die ik heb gestuurd is goed gegaan en is aangekomen. Ik had ook problemen met nieuwe inbreng in het systeem en dat is ook opgelost. Alleen de factuur die ik gisteren heb gestuurd die is nog niet doorgekomen bij de ontvanger.
A new invoice that I have sent went well and has arrived. I also had problems with new input to the system and that has also been resolved. Only the invoice I sent yesterday has not yet reached the recipient.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- July 05, 2020 15:19
Dan gewoon nog een keer sturen... Zou nu gewoon moeten werken.
Then just send again ... Should work now.
- Catalogue manager
- 5,351 messages
- July 05, 2020 19:39
Dan gewoon nog een keer sturen... Zou nu gewoon moeten werken.
Het nogmaals versturen van de factuur werkt. De kopie kreeg ik nu ook als verkoper.
Then just send again ... Should work now.
Sending the invoice again works. I now also received the copy as a seller.
ik hoor van koper dat hij geen factuur heeft ontvangen.
I hear from the buyer that he has not received an invoice.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- July 06, 2020 20:20
Heb jijzelf wel een kopie gekregen? En zoja: wanneer?
Did you get a copy yourself? And if so: when?
hoi Arco
nee zelf ook geen mail ontvangen. maar moment van factuur was gelijk met overgang van catawiki naar Lastdodo.
hi Arco
no I did not receive an email either. but the moment of invoice was the same as the transition from catawiki to Lastdodo.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- July 06, 2020 21:27
Toen was er een probleem daarmee. Dat is inmiddels opgelost, dus je kan bij die order de factuur nogmaals verzenden...
Then there was a problem with that. That has now been resolved, so you can resend the invoice with that order ...