Dus gewoon zelfs een open discussie over de veilingen, waar mensen suggesties kunnen doen, ervaringen delen, ... is niet welkom? Als mogelijk blijkt dat meerdere mensen hetzelfde denken of ook menen dat idee X of Y een verbetering is, dan is dat toch goed voor Catawiki? Ik snap echt niet waarom jullie zo dogmatisch een discussie afsluiten en naar de helpdesk verwijzen, zijn jullie dan echt niet geïnteresseerd in klantenfeedback, kritische opmerkingen, ... ? Tijd genoeg om een discussie af te sluiten als hij in cirkeltjes draait of zo, maar nu? Extreem defensieve reactie, niet meer van deze tijd.
So even an open discussion about the auctions, where people can make suggestions, share experiences, ... is not welcome? If it turns out that several people think the same thing or also believe that idea X or Y is an improvement, isn't that good for Catawiki? I really don't understand why you close a discussion so dogmatically and refer it to the helpdesk, are you really not interested in customer feedback, critical comments, ...? Enough time to close a discussion when it's spinning or something, but now? Extremely defensive response, outdated.
- Moderator
- 1,139 messages
- June 24, 2020 12:03
Dit forum is onderdeel van het verzamelaarsplatform, niet van de veiling. Hij wordt ook niet gelezen door veilingmedewerkers/experts. Elke discussie, opbouwend, afbrekend, positief, negatief en ga zo maar door, is dus nutteloos, want je bereikt gewoon de juiste personen niet.
This forum is part of the collectors platform, not the auction. It is also not read by auction staff / experts. Any discussion, constructive, destructive, positive, negative and so on, is therefore useless, because you just don't reach the right people.
Dan kunnen de verantwoordelijken hier misschien eens doorgeven aan de veilingmensen dat er ofwel een forum over de veiling zou moeten komen, ofwel dat er discussies zijn die hen kunnen interesseren? Wie koopt en verkoopt er op de veilingen? De verzamelaars (toch bv. voor strips, postzegels, ...).
Then maybe those responsible here can tell the auction people that there should either be a forum about the auction, or that there are discussions that might interest them? Who buys and sells at the auctions? The collectors (for example for comics, stamps, ...).
Zaken zoals; waarom, als ik vanop catawiki.nl vertrek, en een nederlandstalige mail stuur naar de helpdesk (met een nederlandstalig invulformuier), krijg ik een Engelstalig computerantwoord? Waarom, als ik een mail stuur over het thema "Waarom is mijn kavel niet geaccepteerd voor de veiling?" moet ik een bestelnummer ingeven? Er is geen bestelling, het formulier gaat niet over een bestelling... Helpdesk is voor mensen die met een probleem zitten: ze de ene kleine ergernis na de andere geven is niet bevorderlijk voor de klantentevredenheid.
Oh ja, dat mag ik hier niet melden, dat moet ik melden aan de helpdesk...
Things like; why, if I leave from catawiki.nl and send a Dutch-language e-mail to the helpdesk (with a Dutch-language form), do I receive an English-language computer answer? Why, if I send an email about the topic " Why has my lot not been accepted for auction?" do I have to enter an order number? There is no order, the form is not about an order ... Helpdesk is for people who have a problem: giving them one small annoyance after another is not conducive to customer satisfaction.
Oh yes, I am not allowed to report that here, I must report that to the helpdesk ...
- Moderator
- 1,139 messages
- June 24, 2020 12:23
Oh ja, dat mag ik hier niet melden, dat moet ik melden aan de helpdesk...
Je mag het hier best melden hoor, alleen gebeurt er dan verder niets mee.
Oh yes, I am not allowed to report that here, I must report that to the helpdesk ...
You can report it here, but nothing else will happen with it.