- Catalogue administrator
- 402 messages
- April 13, 2020 09:28
Het begint langzaam toch wel een vervelend en zeer storend fenomeen te worden dat de site overbelast is. Ik snap best dat er niet onbeperkte hoeveelheden middelen beschikbaar zijn, maar het begint nu structureel te lijken.
Op deze manier wordt het wel erg lastig om de catalogus bij te houden. Ik ben blij dat ik mijn eigen database heb, want op catawiki kan ik dus niet vertrouwen voor wat betreft beschikbaarheid… helaas.
It is slowly becoming an annoying and very disturbing phenomenon that the site is overloaded. I understand that there are not unlimited amounts of resources available, but it is now starting to seem structural.
This way it becomes very difficult to keep the catalog up to date. I'm glad I have my own database, because I can't rely on Catawiki for availability… unfortunately.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- April 13, 2020 09:50
Jij meldt dat er afbeeldingen missen. Wij gaan vanaf gisterenavond laat al die afbeeldingen met man en macht weer op z'n plek zetten (wat nogal wat power kost) en dan klaag je over een overbelasting... (;-)
You report that images are missing. From yesterday evening we are going to put all those images back in place with all their might (which takes quite a bit of power) and then you complain about an overload ... (;-)
- Moderator
- 1,139 messages
- April 13, 2020 10:00
Het gebeurt bij mij wel eens wanneer ik in een aantal tapbladen tegelijk werk aan wijzigingen en deze te snel achter elkaar opsla.
Verder heb ik daar weinig last van, hoewel ik bezig ben in meerdere rubrieken. Regelmatig je cache legen wilt vaak helpen.
It sometimes happens to me when I work on changes in a number of taps at the same time and save them too quickly in succession.
Furthermore, it doesn't bother me much, although I'm working in several sections. Regularly clearing your cache often wants to help.
- Catalogue administrator
- 402 messages
- April 13, 2020 13:23
Cache heeft niets te maken met overbelasting van een server. Ik heb over het algemeen maar 1 tabblad in Catawiki open, omdat het vaak voorkomt dat hij door de cookies zelf de weg kwijt is.
@Arco: ik kan niet zien wat de server aan het doen is, dus als ik dan meldingen krijg dat het overbelast is is voor mij het meest voor de hand liggende dat er teveel gebruikers gelijktijdig bezig zijn… ene… dit missende plaatjes worden niet alleen voor mij gecorrigeerd…
Cache has nothing to do with server overload. I generally only have 1 tab open in Catawiki, because it often happens that the cookies themselves cause him to get lost.
@Arco: I can't see what the server is doing, so when I get reports that it is overloaded the most obvious to me is that too many users are busy at the same time ... one ... this missing images are not corrected just for me ...
- Moderator
- 1,139 messages
- April 13, 2020 13:30
Cache heeft niets te maken met overbelasting van een server.
De overbelasting melding ook niet. Is een standaard pop-up
Cache has nothing to do with server overload.
Neither does the overload report. Is a standard popup
- Catalogue administrator
- 402 messages
- April 13, 2020 14:20
Dat zal best, maar hij komt wel bij de server vandaan…
It will, but it will come from the server ...
Arco, ik had een ander vraagje wat betreft de site.
Ik zie mijn nieuw geplaatste items niet verschijnen in mijn shop.
Bij het item zelf is mijn boek wel te zien, maar dus niet in mijn lijst van mijn shop.
Groeten stripverzamelaar
Arco, I had a different question regarding the site.
I don't see my newly posted items appear in my shop.
My book can be seen with the item itself, but not in my list of my shop.
Greetings Comic Collector
Probleem is ondertussen opgelost.
Problem has now been solved.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- April 13, 2020 16:16
Ja, hebben ze net gedaan.
Yes, they just did.
- Catalogue administrator
- 179 messages
- April 20, 2020 22:24
Bij het invoeren ( nu de boekenrubriek) komt weer een probleem melding.
een gedeelte van de ingevoerde data blijft staan, andere velden komen leeg terug op het scherm. Na een 5-tal pogingen maar opgegeven voor vanavond
When entering (now the book section) another problem will appear.
part of the entered data remains, other fields return empty on the screen. After about 5 attempts, but given up for tonight
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- April 20, 2020 22:33
We blijken een storing te hebben gehad tussen 22:10 en 22:25. Het zou nu dus opgelost zijn.
We seem to have had a disruption between 22:10 and 22:25. So it should now be resolved.