Ik loop al 14 dagen te klagen dat ik niet kan inloggen op mijn desk-top. Krijg telkens standaard antwoorden, kan Catawiki niet bellen. Vorige keer was mijn IP-adres geblokeerd, denk dat dit nu ook is. Dit weekend een andere computer geprobeerd, inloggen lukt niet wel via de app. Catawiki geeft al meer dan een week geen antwoord! HELP!
I have been complaining for 14 days that I cannot log in to my desk-top. Always get standard answers, Catawiki cannot call. Last time my IP address was blocked, think this is now too. Tried a different computer this weekend, logging in is not possible via the app. Catawiki has not answered for more than a week! HELP!
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- April 06, 2020 22:36
Voor inlogproblemen moet je echt bij de klantenservice zijn. Waarom kan je ze niet bellen?
You really have to go to customer service for login problems. Why can't you call them?
Helaas heeft dat geen zin dat je bij de klantenservice moet zijn. Want die helpen je niet als je ze een bericht hierover stuurt. Zie mijn eigen topic zojuist hier gestart.
Unfortunately, there is no point in having to go to customer service. Because they won't help you if you send them a message about this. See my own topic just started here.
Ik heb met hun gebeld, maar ze wisten geen oplossing. Door een opmerking die ze maakte over de provider ben ik zelf verder gaan zoeken. Ik heb het probleem opgelost, het zat in de virusscanner van Ziggo die ik gebruik. Extenties in de virusscanner terug zetten loste het probleem op. Ze denken wel mee en Laura is top!
I called them, but they didn't know a solution. Because of a comment she made about the provider, I continued to search for myself. I solved the problem, it was in the Ziggo virus scanner that I use. Putting extensions back in the virus scanner solved the problem. They think along and Laura is great!
Dank je. Die scanner gebruik ik ook als virusscanner. Ga er naar kijken.
Ik heb toevallig net mijn pc opnieuw geinstalleerd De Ziggo scanner staat er nog niet op bij mij en nu lukt het inloggen wel. Dus je zult gelijk hebben met wat betreft Ziggo beveiliging.
Thank you. I also use that scanner as a virus scanner. Check it out.
Coincidentally I just reinstalled my PC. The Ziggo scanner is not yet on my site and now I am able to log in. So you will be right about Ziggo security.
Top, weer iemand geholpen!
Great, someone helped again!
Had de laatste dagen al veel meer problemen met pc.
Opnieuw geinstalleerd kreeg ik op veel pagina's ook Catawiki regelmatig Deze pagina is niet privé meldingen.
Kon niet e-mailen naar KPN klanten soms helemaal niet e-mailen.
Nu dus pc weer opnieuw geinstalleerd dankzij jou de beveiliging van Ziggo eraf gehaald en geen enkele problemen meer alles draait weer perfect.
Kennelijk een foute update in het programma gekomen die dit allemaal veroorzaakt.
Maar ben blij dat het eindelijk weer werkt.
Had many more problems with PC in recent days.
Reinstalled, I also regularly received Catawiki on many pages. This page is not private notifications.
Could not e-mail to KPN customers sometimes not e-mail at all.
Now PC reinstalled thanks to you removed the security of Ziggo and no more problems, everything runs perfectly again.
Apparently a bad update came into the program causing all this.
But I am glad it is finally working again.
Stuur mij maar het telefoon nr van de klantenservice!!
Want deze zijn onbereikbaar voor mij, ik kom op een band uit of op een onbereikbaar telefoon nummer, ik wacht al meer dan een maand op mijn aangekochte spullen. Lijkt mij dat zij even iets, mogen gaan proberen contact te leggen met de verkoper.
Send me the telephone number of the customer service !!
Because these are unreachable for me, I am on a band or an unreachable phone number, I have been waiting for my purchased stuff for over a month. It seems to me that they may just try to contact the seller.
0800-0900108, heb ik ook een tijdje naar moeten zoeken! Is gratis nummer
0800-0900108, I had to look for a while too! Is a free number