Hallo,
Ik ben verhuisd van Frankrijk naar Nederland, maar het lukt me niet om het adres (land is niet aan te passen) in mijn accountgegevens aan te passen? Hoe werkt dit?
Groeten,
Marsha
Hello,
I have moved from France to the Netherlands, but I am unable to change the address (country cannot be changed) in my account information? How does this work?
Greetings,
Marsha
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- April 02, 2020 14:33
Onder je achternaam staat toch het land?
The country is stated under your surname, right?
Ja dat klopt, maar dit kan je niet aanklikken/wijzigen. Er staat ook onder het land geschreven dat dit niet te wijzigen is..
Yes, that is correct, but you cannot click / change this. It is also written under the country that this cannot be changed ..
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- April 02, 2020 15:11
Da's vreemd. Ik adviseer je om dan de klantenservice te bellen, want zij beheren de accounts.
That's strange. I advise you to call customer service, because they manage the accounts.