- Catalogue administrator
- 324 messages
- August 16, 2019 10:08
Ik heb nu twee keer geprobeerd een nieuw album van De Blauwbloezen toe te voegen waarbij ik na het opslaan het scherm "acces denied" krijg. Daarna zijn alle gegevens verdwenen en mag ik het opnieuw proberen. Hoewel drie keer scheepsrecht schijnt te zijn, geef ik het even op.
De referentie:
Reference #18.25a1dd58.1565943212.21b90ee5. mocht iemand hiermee uit de voeten kunnen.
I have now tried twice to add a new album of De Blauwbloezen and after saving I get the screen "access denied". After that all data is gone and I can try again. Although it seems to be three times lucky, I will give up for a moment.
The reference:
Reference # 18.25a1dd58.1565943212.21b90ee5. if someone can handle this.
- Catalogue administrator
- 324 messages
- August 17, 2019 08:23
Het maakt niet uit welke browser ik gebruik en het maakt ook niet uit of ik een nieuw item toevoeg aan de catalogus of een item kopieer en vervolgens aanpas.
It doesn't matter which browser I'm using, and it doesn't matter whether I add a new item to the catalog or copy and edit an item.
In 2018 nieuwe cw app geïnstalleerd werkte prima Voor al op beurzen was het fantastisch
maar sinds enkele weken doet mijn app niets meer geen synchronisatie niets meer
Doe ik iets fout ? Of heb ik wat gemist wat de oorzaak is
Met groet
Installed new cw app in 2018 worked fine. It was fantastic at trade shows
but since a few weeks my app does not work anymore, no synchronization anymore
Am I doing something wrong? Or did I miss what the cause is
Regards
- Catalogue administrator
- 324 messages
- August 17, 2019 13:51
Na wat gehannes bleek het op de een of andere manier aan de ge-uploade scans te liggen. Probleem opgelost
After some fiddling, it turned out to be somehow due to the uploaded scans. Problem solved