Beste moderator / ontwikkelaar,
Kunt u mij vertellen wanneer ik weer een shop mag openen?
Ik heb namelijk heel veel modeltreinen en stripboeken welke ik online wil zetten, ik wil graag plannen :)
Alvast bedankt!
Groet, Mischa
Dear moderator / developer,
Can you tell me when I can open a shop again?
I have a lot of model trains and comic books that I want to put online, I would like to plan :)
Thank you in advance!
Greetings, Mischa
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- July 07, 2020 13:11
Ik vermoed binnen enkele weken...
I suspect in a few weeks ...
Beste,
ik ben nieuw hier en wil graag een shop openen om mijn boekenvoorraad wat te verminderen.
hoe begin ik hieraan?
dank voor jullie hulp.
Dear,
I am new here and would like to open a shop to reduce my book stock.
how do I get started?
Thanks for your help.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- July 18, 2020 11:41
Hoi,
In de volgende release kan dat. Nog heel even geduld. Hou het forum in de gaten...
Hi,
You can do that in the next release. Just a little while longer. Keep an eye on the forum ...
- Catalogue administrator
- 248 messages
- July 31, 2020 10:54
Ik lees net dat we weer een shop kunnen openen? Fijn nieuws op deze warme dag! Ik ga dit weekend aan de slag.
I just read that we can open a shop again? Good news on this hot day! I will be working this weekend.
Yes, blij mee!
Ik ga gelijk aan de gang, maar ik zie dat je alleen nog bankbetalingen kunt laten doen?
Kunnen we binnenkort ook iDeal instellen? Zou mooi zijn! :)
Groet, Mischa
Yes, happy with it!
I will start right away, but I see that you can only have bank payments made?
Can we also set up iDeal soon? Would be nice! :)
Greetings, Mischa
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- July 31, 2020 11:17
Bank en Paypal. iDeal is momenteel alleen mogelijk voor Pro-shops (met een KvK-nummer).
Bank and Paypal. iDeal is currently only possible for Pro shops (with a Chamber of Commerce number).
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- July 31, 2020 16:43
Ik zag trouwens net dat je Pro bent, dus dan zie je toch ook een iDeal-keuze bij je shopinstellingen?
By the way, I just saw that you are a Pro, so you will also see an iDeal choice in your shop settings?
Is het ook weer mogelijk om items GRATIS aantebieden die hoger liggen dan de grens van 75€ die toen dr tijd werd ingesteld? Of blijven deze regels het zelfde.
vr. Groet
Is it also possible to order items for FREE that exceed the limit of 75 € that was set at the time? Or do these rules remain the same.
fr. Greeting
Hi Arco,
Ik ben al bezig met jullie provider, hopelijk lukt het vandaag nog.
Groet, Mischa
Hi Arco,
I am already working with your provider, hopefully it will work today.
Greetings, Mischa
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- July 31, 2020 17:11
Ja, zo kwam ik erachter dat je Pro was, want hij nam contact met me op.
Yes, that's how I found out you were a Pro because he contacted me.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- July 31, 2020 17:12
@rg
Die regels blijven voorlopig hetzelfde.
@rg
Those rules will remain the same for the time being.
Ik begrijp dat het vanaf augustus 2020, weer mogelijk is om een nieuwe shop te openen. Waarom is het dan niet mogelijk onze niet-pro. shopnaam om te zetten naar onze professionele bedrijfsnaam? Zodoende wordt dan ook terecht het icoontje "pro"zichtbaar bij alles wat we te koop aanbieden, want dit is nu namelijk niet het geval. Ik kan natuurlijk ook zelf een nieuwe pro-shopnaam toevoegen aan lastdodo, maar dan moet ik alle 4000 items handmatig één voor één weer opnieuw gaan toevoegen aan mijn nieuwe shop. Dit kan toch niet de bedoeling zijn? Of zijn er andere mogelikjheden? Hoor het graag!
I understand that it will be possible to open a new shop from August 2020. Then why is it not possible our non-pro. shop name to convert to our professional company name? As a result, the "pro" icon rightly becomes visible in everything we offer for sale, because this is not the case at the moment. Of course I can also add a new pro shop name to lastdodo myself, but then I have to manually add all 4000 items again one by one to my new shop. This cannot be the intention, can it? Or are there other options? Please hear it!
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- October 28, 2020 17:14
Als je een KvK hebt, kan je gewoon 'pro' bij ons aanvragen, hoor; dat heeft niets met je accountnaam te maken. Een accountnaam wijzigen kan echter niet. Gebruikers willen daar continuïteit zien vanuit zaken die ze in het verleden hebben gedaan.
If you have a Chamber of Commerce, you can simply request 'pro' from us; that has nothing to do with your account name. However, you cannot change an account name. Users want to see continuity there based on things they have done in the past.
Bedankt voor je snelle reactie Arco. Waar moet ik onze KvK doorgeven? Wel jammer dat de naam niet gewijzigd kan worden. Ik ga dan toch maar alle 4000 items opnieuw invoeren, want commercieel niet sterk dat onze bedrijfsnaam niet zichbaar is.
Thank you for your quick response Arco. Where do I report our Chamber of Commerce? It is a pity that the name cannot be changed. I will still enter all 4000 items again, because commercially it is not strong that our company name is not visible
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- October 28, 2020 17:25
KvK kan je naar me mailen. Maar denk dan vooraf eerst even goed na voor welk account je dat dan doet, please.
You can email me at the Chamber of Commerce. But first think carefully about which account you do that for, please.
Hoe bedoel je Arco? voor welk account. Ik heb op moment maar 1 account hier. De kvk staat rouwens al ingevuld in ons account bij onze bankgegevens. Kun jij dit niet zien?
What do you mean Arco? for which account. I only have 1 account here at the moment. The Chamber of Commerce is already entered in our account with our bank details. Can't you see this?
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- October 28, 2020 17:39
Nee, wij mogen niet zomaar in accounts kijken. AVG, weetjewel. Ik bedoelde dat ik graag hoor waar ik die KvK moet bijzetten als je hem mailt: bij je huidige of straks bij je nieuwe?
No, we are not allowed to just look into accounts. AVG, you know. I meant that I would like to hear where I should put that Chamber of Commerce when you email it: with your current one or with your new one soon?
Ik stuur de Kvk zo dadelijk per mail. Ik neem aan dat je het uittreksel nodig hebt? (hoop dat deze niet in je spam terecht komt). Je mag hem gewoon toevoegen aan de bestaande shop. Wanneer ik een nieuwe shop ga aanmaken laat ik de oude shop toch vervallen, maar voorlopig heb ik voor handmatig omzetten simpelweg geen tijd.
I will send the Chamber of Commerce by email shortly. I assume you need the extract? (hope it doesn't end up in your spam). You can simply add it to the existing shop. When I start creating a new shop, I will expire the old shop, but for now I simply don't have time for manual conversion.
- Catalogue administrator
- 1,349 messages
- October 28, 2020 18:03
Bedankt voor je tip, maar ik ben bekend met de mogelijkheden in shopinstellingen betreffende aanpassen shopnaam. De naam/ header staat reeds goed. Echter deze wordt niet zichtbaar als shopnaam. Uitsluitend mijn gebruikersnaam is zichtbaar bij de artikelen die ik verkoop. Pas wanneer je daadwerkelijk iets koopt bij ons komt de banner met onze bedrijfsnaam naar voren.
Thanks for your tip, but I am familiar with the options in shop settings regarding adjusting shop name. The name / header is already correct. However, this will not be visible as a shop name. Only my username is visible with the items I sell. Only when you actually buy something from us does the banner with our company name appear.
- Catalogue administrator
- 1,349 messages
- October 28, 2020 18:22
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- October 28, 2020 18:42
Nee, dat is bewust gedaan. Het is in het verre verleden regelmatig voorgekomen dat als een shop bij een groep klanten een slechte naam had, dat dan de shopnaam werd gewijzigd, waardoor gebruikers de shop niet meer herkenden en gingen bestellen bij een shop waar ze eigenlijk geen zaken meer mee wilden doen. Op een gegeven moment waren we het zat en hebben we op het koop-tabblad de gebruikersnamen gezet, omdat je die niet kan veranderen.
No, that was done on purpose. It has regularly happened in the distant past that if a shop had a bad name with a group of customers, the shop name was changed, so that users no longer recognized the shop and ordered from a shop that they actually no longer wanted to do business with. . At one point we were fed up and put the usernames on the buy tab, because you cannot change them.
- Catalogue administrator
- 1,349 messages
- October 28, 2020 19:04
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- October 28, 2020 19:11
We denken er al regelmatig over na. Wellicht dat we het op een later moment kunnen aanbieden aan pro-shops, maar nu hebben we nog geen kant en klare oplossing. Het is gewoon onontkoombaar dat er enkele gebruikers zijn die altijd de randjes opzoeken van het systeem, hoe irritant anderen dat dan ook vinden. Persoonlijk vind ik het zonde van de energie om daar steeds oplossingen voor te moeten (laten) bedenken, maar soms is het broodnodig om het vertrouwen van onze gebruikers niet te beschamen.
We already think about it regularly. We may be able to offer it to pro shops at a later date, but we don't have a ready-made solution yet. It is inescapable that there are some users who always look for the edges of the system, no matter how annoying others may find it. Personally, I think it is a waste of energy to constantly have to come up with solutions for this, but sometimes it is essential not to betray the trust of our users.