Forum (100555 berichten)

Populaire forums

Overige forums

Fotocamera's algemeen > 35mm films van karel doorman hem zelf. (Afgesloten)

2 berichten

Mitivr 1 bericht

Hallo,

Ik heb hier thuis 10 35mm films liggen waarvan ik eronderhand 3 heb bekeken.

1 film is in rotterdam gemaakt van de bosjeskerk waar werkers gehuldigd worden.

de film is gemaakt voordat de kerk gebombadeerd werd en dus bijna uniek omdat er geen filmpjes verder te vinden zijn van de kerk.

het tweede filmpje is naar wat het mij lijkt karel doorman hem zelf in indonesie waar hij toekijkt hoe er mensen geexucuteerd worden. het is op een witte marine boot en de mariniers staan in hun witte kleren ( korte broek en tshirt) op het dek.

het derde filmpje lijkt mij haast een vakantiefilm van dhr karel doorman. ik denk als ik de beelden zo zie dat hij op vakantie is in noorwegen. hier stapt hij uit het vliegtuig samen met zijn vrouw ( denk ik) er staat een hele mooi oude t-ford bij.

de rest van de filmpjes moet ik nog bekijken maar het duurt vrij lang omdat te doen omdat je alles met de hand moet draaien en oprollen. terwijl de filmpjes allemaal zo'n 40 meter lang zijn.

Nu is mijn vraag is hier interesse in om deze filmpjes te verkopen via catawiki, hoe weten mensen die hier in geinteresseerd zijn dat ik deze hier aanbied en wat is een reeele prijs voor deze toch wel unieke filmpjes.

bedankt alvast voor het meedenken en voor de antwoorden.

Arco Catalogus manager 9,394 berichten

Neem a.u.b. contact op met Catawiki via mail: info at catawiki.nl

Reageer op onderwerp